“Ik begon met 300 mensen op mijn emaillijst die ik voornamelijk via fietsclubs had opgebouwd. Mijn website was vrij nieuw en zou goed moeten zijn, maar werkte voor geen meter. De conclusie van Ronald was duidelijk; als je het goed wil moet alles op de schop.
Omdat Ronald was aanbevolen had ik er genoeg vertrouwen in. En ik ben de eerste die toegeeft dat ik soms niet makkelijk ben om mee te werken; wel heel duidelijk.
Maar omdat dit Ronald zijn expertise was heb ik me volledig laten leiden en heeft hij een nieuwe website gemaakt + een funnel/klantreis voor mijn core-product: de BikeFit.
Daarbij hebben we van alle stappen in het proces duidelijke instructievideo’s gemaakt. Eerlijk gezegd was ik bang dat we veel te veel weggaven, maar Ronald maakte duidelijk dat het niet de instructies zelf maar de samenhang ervan was waar de kracht in zit. Leads werden dus wel geholpen en waardeerden dat heel erg, maar vaak liepen ze vast omdat ze die samenhang niet voor elkaar kregen; dat is precies de kracht van de expert en het doel van de (advertentie)campagne(s).
Dankzij het succes er van ben van een ruimte van 50m2 naar een pand van 500m2 gegaan en is mijn lijst naar 16.000 actieve contacten gegroeid. Ik biedt ook fietsreizen, trainingsprogramma’s, clinics en materialen aan; elke commerciële mail die ik nu stuur levert me honderden euro’s op!”