FunnelDag...Magisch

Krijg jij op dit moment een constante stroom van nieuwe, potentieel ideale klanten?
Heb jij de route voor die klant strategische en inzichtelijk uitgewerkt?
Heb jij het idee dat je veel meer uit je (bestaande) doelgroep kan halen? Ontbreekt het bij jouw aan een logisch systeem?
Segmenteer jij je doelgroep zodat je ze relevantere informatie kan sturen? Heb jij de opvolging in e-mail of social media ook geautomatiseerd?
Nee? Dan heb ik de oplossing voor je!

Geheel verzorgd voor slechts €250. Met max 9 andere ondernemers en mijzelf om mee te sparren zodat je écht met resultaat naar huis gaat!

Wat is een Funnel en wat kan je er mee?

Een Funnel is een strategische verbinding van meerdere systemen waarbij je jouw aanbod op een logische manier aan jouw ideale doelgroep aanbiedt.

Vergelijk het met het bouwen van een huis: Eerst de fundering, dan de muren, vloeren en het dak. Vervolgens het installatiewerk en daarna de afwerking met ramen, deuren, schilderwerk en de plaatsing van de keuken en badkamer.
Allemaal in logische volgorde. Verschillende systemen op elkaar afgestemd die samen 1 geheel vormen: jouw (t)huis.

Binnen het FunnelSysteem kan je bijvoorbeeld:

  • check
    Je doelgroep segmenteren. Stel je hebt een sportschool en je biedt Yoga, Cardio en Krachttraining aan. Denk je dat die bodybuilders geïnteresseerd zijn in een Yoga Masterclass?
  • check
    Retargetten. Je kan een (Facebook) advertentie laten zien aan alleen mensen die een (bepaalde) pagina op je website hebben bezocht. Die hebben dus al interesse getoond en jij kan ze daarna nog relevanter verder helpen.
  • check
    Je kan volledig geautomatiseerd een serie emails sturen op basis van de acties die een bezoeker doet? Bijvoorbeeld 3x je salespagina bezocht? > hup...automatisch een email eruit met meer informatie of een aanbieding.
  • check
    Hebben ze al iets van je gekocht? Dan stuur je natuurlijk geen aanbieding meer voor datzelfde product, dat is irritant. Tenzij het een soort 'herhaalrecept' is, dan is het juist weer heel waardevol! Maar weet jouw systeem dat zodat je ze uit kan sluiten?
  • check
    Of je creëert een persoonlijke kortingscode voor iets heel waardevols op een gepersonaliseerde bedanktpagina...dat is zó cool. En jij krijgt het ook als jij je aanmeldt voor de FunnelDag 🙂

En zo kan ik nog even doorgaan. En dat doe ik ook. Op de FunnelDag. En dan kan ik ook voorbeelden geven die bij jouw persoonlijke situatie passen!

Na 1 dag kan jouw Funnel er dan Strategisch en inzichtelijk zo uit zien...

Schrik niet! Dit is een Pro-versie om te laten zien wat mogelijk is.
Jouw Funnel wordt eenvoudiger. Als dat werkt? Dan pas de volgende stap.

De Funnel Van MarketingFans uitgewerkt

Klik op de afbeelding om mijn Funnel in vol ornaat in PDF te openen. Hoe transparant is dat!

Funnel: De route die jouw ideale klant aflegt van ontdekken naar overwegen naar beslissen.

De meeste ondernemers hebben geen gesegmenteerde klantfunnel die geautomatiseerd ideale klanten oplevert. Hoor jij daar bij?

  • check
    Weet jij hoe de route van jouw ideale klant van eerste contact tot aankoop bij jou verloopt? 
  • check
    Heb jij die route strategisch uitgedacht? En heb je alle antwoorden klaar die iemand heeft op elk moment op die route?
  • check
    Of nóg beter; geef jij het antwoord al voordat ze zelf de vraag bedenken?!
  • check
    Segmenteer jij je contacten zodat je ze alleen relevante informatie verstuurd? Of krijgt iedereen dezelfde email?
  • check
    Stuur jij wel eens volledig geautomatiseerd een serie emails naar een specifieke doelgroep waarbij je ze in elke mail steeds verder overtuigd dat jij de ideale oplossing hebt voor hun 'probleem'?

Voor de meeste ondernemers is alleen theorie niet voldoende om er écht een vervolg aan te geven. De theorie klinkt aannemelijk en best logisch als je het hoort, maar als je dan zelf voor dat lege scherm zit valt het toch vies tegen. Een beetje hulp is dan welkom.

Weet je eigenlijk nu al dat je er zonder sparren en coaching niet zelf uitkomt, omdat het gewoon niet eenvoudig is om je Funnel strategisch uit te werken?

Let op! Slechts 10 plekken per FunnelDag. Persoonlijke aandacht!

In 1 dag je Funnel Strategisch en inzichtelijk helder! Bedenk eens wat dat je op kan leveren.

Jolanda Wicherson - Persoonlijke Groei

Hoe het Jolanda heeft geholpen

Jolanda Wicherson, Flevoland's zakenvrouw van het jaar (2015), Coach voor Persoonlijke en Zakelijke groei is behoorlijk succesvol in wat ze doet én hoe ze het doet. Maar toch heeft ook zij veel inzichten gekregen en ziet enorme mogelijkheden om het proces nog verder te optimaliseren:

quote-left

Ik heb best een grote email lijst maar had het gevoel dat ik daar veel meer uit kon halen. Ik heb bijvoorbeeld een ondernemerstest waarbij ik 4 typen ondernemers wil 'filteren' zodat ik ze veel relevanter verder kan helpen. Dat was lastig, door beperkingen in de systemen waar ik mee werkte maar ik mistte ook het overzicht van de flow voor ieder type. Nu is dat veel inzichtelijker.

quote-right

Wat kan je verwachten:

  • check
    Klein stukje theorie. Waarom een Funnel, welke stappen zijn er en welke zijn voor jou (op dit moment) belangrijk.
  • check
    Je krijgt vantevoren huiswerk en op basis daarvan knallen we er gelijk in en ga jij jouw eigen FunnelBord vullen.
  • check
    Daarna bespreken we eerst gezamenlijk en daarna in groepjes jouw resultaat tot nu toe en met die feedback ga jij je FunnelBord Finetunen.
  • check
    Ondertussen doe ik ook nog mee hoor! Ik doe namelijk waar ik het beste in ben: Luisteren. Even wachten (daar moet je even aan wennen)...en dan kom ik met een oordeel of een mega-helder inzicht. In ieder geval iets waar je mee verder kan. En mocht je toch vastlopen, ook dan verzin ik een oplossing!
  • check
    Tenslotte stappen nog even bij ons bord vandaan, gaan rustig zitten en 'hebben het er nog even over'.Waar loop je nog tegenaan? Wat vond je echt lastig? Wat is je grootste inzicht tot nu toe. Ga je straks voldaan naar huis? Waar wil je nog opheldering over?
  • check
    Aan het eind van de dag ga je (letterlijk) met je resultaat naar huis en heb je een helder overzicht plus een plan. Nu implementeren! 

Doel van de FunnelDag:

Je eerste Funnel levert jouw je eerste constante stroom aan nieuwe potentieel-ideale-klanten op én geeft je een solide basis om op verder te borduren.
Plus een rugzak vol inzichten. De meest waardevolle zal waarschijnlijk zijn dat je het simpel moet houden. Less is more.
De meest 'vervelende' kan zijn dat je er achter komt dat je met systemen werkt waarmee je een Funnel niet optimaal kan inrichten, segmenteren en automatiseren. Je kunt dan bij mij terecht voor objectief advies. Geen systeem is heilig! Maar ik werk natuurlijk wel met bepaalde systemen die ik na uitgebreid testen zorgvuldig hebt samengesteld (altijd op basis van prijs/kwaliteit verhouding). Geen product-promotie op basis van 50% commissie of dat soort praktijken. Gewoon transparant en eerlijk advies. Als jij ook met die systemen werkt (of gaat werken), dán kan ik je het beste helpen. Werk je met systemen waarmee het ook kan (opties genoeg) dan is dat ook prima. Maar als je dan een technische vraag hebt is de kans kleiner dat ík je daarmee kan helpen.

Zet de basis op en zorg dat het werkt. Op basis van feedback pas je het e.e.a. aan. Als dat werkt, kan je uitbreiden/opschalen. Pas als dat ook goed werkt kan je kijken of je een Funnel voor een ander product of een andere doelgroep kan maken, als je die hebt. Eerder niet!

Impressie van de FunnelDag

Laat mooi zien hoeveel interactie er is en deelnemers geven zelf antwoord op de vraag of, en voor wie deze dag geschikt is.

Voor wie is deze dag?

Voor de ondernemer die al met online marketing bezig is. Die al een website heeft, die al eens een nieuwsbrief stuurt en ook op social media aanwezig is.
Maar...die dit alles nog niet strategisch, inzichtelijk en geautomatiseerd heeft ingericht!

Als jij door automatiseren en segmenteren van een grote groep potentiële klanten een selecter groepje potentieel IDEALE klanten kan maken, dan hoef je zelf veel minder energie in je leads te stoppen en is de kans op succes ook nog eens véél groter. Win Win.

Dus. Iedere ondernemer die een oplossing heeft. Van eenpitter tot MKB tot multinational.
Hoewel ik betwijfel of die laatste groep óók bij mij komt 🙂 Maar ze zijn welkom!

Waarom is het een no-brainer om aan deze FunnelDag mee te doen?

  • check
    Je krijgt in 1 dag je ideale-klant Funnel strategisch én inzichtelijk helder.
  • check
    Met dat inzicht heb je direct een plan (van aanpak). Gebruik je andere partijen die bv je content maken dan is direct duidelijk wat, en vooral hoeveel, ze moeten doen.
  • check
    Geen ad-hoc of 'ik-doe-maar-wat' praktijken meer, maar een volwaardige strategie.
  • check
    Geen excuus meer om niet te beginnen, omdat je overweldigd bent door mogelijkheden en ideeën en daardoor het overzicht mist.
  • check
    Een duurzaam systeem inrichten wat je 'oneindig' uit kan breiden, dupliceren en optimaliseren en waar je nog jaren plezier van hebt!

Als deelnemer aan de FunnelDag krijg jij GRATIS 2 exclusieve bonussen

BONUS 1: Het Digitale FunnelBord

De Digitale versie van het FunnelBord + video-cursus ter waarde van €99.-

Daarmee heb je de keus om je Funnel digitaal te perfectioneren of gewoon verder met je FunnelFolie en FunnelCards te werken.
Zelf vind ik de Digitale versie heel fijn werken, maar dat komt omdat ik het resultaat al heb gevisualiseerd als ik er mee bezig ben.
Ik ben een beelddenker. Maar dat is niet voor iedereen gelijk.
Aan jou de keus welke je fijner vindt.

Als je snel grote stappen maakt met je Funnel heb je ook nog de mogelijkheid om de FunnelUpgrade aan te schaffen. Daarmee wordt nóg verder uitgediept welke elementen je aan je Funnel toe kan voegen.

BONUS 2: FunnelFollowUp

Een GRATIS FunnelFollowUp Skype- of telefoongesprek van maximaal 60 minuten ter waarde van €99.-

Na de FunnelDag krijg je sowieso een (geautomatiseerde) opvolg-email waarin ik je vraag wat je van de dag vond en geef ik je nog wat tips om in actie te komen en je Funnel daadwerkelijk te gaan implementeren.

Daarnaast stel ik nog een paar vragen om je te segmenteren zodat ik weet hoe ik jou het beste verder kan helpen.
Misschien was de dag wel zo'n succes voor je dat je mijn hulp helemaal niet meer nodig bent. Helemaal fantastisch!

Zo niet, dan bied ik je de mogelijkheid om een gesprek met mij in te plannen om te kijken welke vervolgstappen voor jou nodig zijn om te zorgen dat jouw Funnel daadwerkelijk een succes wordt!

Daarmee wordt de waarde van de FunnelDag bijna 'verdubbeld'. En dan reken ik de input van je mede deelnemers niet eens mee.

Veelgestelde vragen/opmerkingen:

Eerst een vraag aan jou...

Is dit wel het goede moment voor mij?

Ik heb mijn aanbod nog niet helder. Is dat handig?

Ik kan niet op die datum

Het is mij te ver

Ik vind het te duur

Ik ben om Ronald, ik doe mee!

Geheel verzorgd voor slechts €250. Met max 9 andere ondernemers en mijzelf om mee te sparren zodat je écht met resultaat naar huis gaat!