Duurzaam verbinden met je ideale klant
Herinner jij je het gesprek nog met je ideale klant? Hoe je hem, waarschijnlijk over een langere periode én meerdere keren, steeds bewuster maakte van zijn 'probleem' en dat jij daar de ideale oplossing voor had!?
Door de juiste vragen te stellen, had jij steeds beter door waar precies zijn knelpunt zat. En dat jij met jouw antwoorden die persoon steeds een stapje verder hielp.
Je maakte 'm bewuster van zijn probleem, zijn vertrouwen in jou groeide en nog voordat jij met een aanbod kwam vroeg hij zelf al of je 'm alsjeblieft wilde helpen!
Dít proces kan jij automatiseren!

Door te weten wie je ideale klant is, weet je ook tegen welke 'uitdagingen' die aanloopt. Door op al die uitdagingen antwoorden te geven help je iemand verder.
De verschillende uitdagingen zorgen voor segmentatie. Niet iedereen heeft hetzelfde probleem op hetzelfde moment.
Door te segmenteren belanden jouw leads op verschillende routes...maar allemaal naar hetzelfde einddoel: Jouw oplossing.
Naarmate een lead verder op zijn route komt, kwalificeert 'ie zich automatisch en weet jij precies waar die is en wat 'ie nodig heeft.
Deze route noemen we de 'klantreis' (Customer Journey) en het invullen van het proces heet een Funnel.
Technisch doe je dit met je website, emailmarketing en 'reclame' (social media, verwijzers etc).
Inhoudelijk doe je dit door de lezer aan je te binden met een verhaal waarin ze zich herkennen; goede teksten, de juiste afbeeldingen of een meeslepende video.
Hoe dan ook. Je zorgt voor het juiste bericht, aan de juiste persoon op het juiste moment!
Hoe?
Ik breng samenhang in al jouw verschillende marketingsystemen. Koppel ze aan elkaar. Vul ze met strategische, gesegmenteerde inhoud. En zorg ervoor dat dat systeem geautomatiseerd blijft lopen. En lopen. En lopen.
Wat levert dat op?
Je blijft continue in beeld.
Je krijg meer aanvragen van potentiele klanten.
En vooral: je krijgt enthousiaste potentiële klanten, mensen die veel beter bij jou passen.
Het resultaat?
Je besteedt minder tijd aan marketing
Je loopt niet meer te leuren met je bedrijf.
Je werk wordt weer veel leuker
Zonder samenhang gebeurt er niets. Met samenhang, én wat techniek én de creatieve inhoud, gaat er een wereld van mogelijkheden voor je open!
Ik help je er graag bij. Online, in een enthousiaste samenwerking of in een VIP-traject waarbij ik in-house de hele kar voor je trek.
Ik heb pakketten voor kleine ondernemers, grote MKB’ers en alles ertussen in, als jij maar een bevlogen ondernemer bent!
Active Campaign email marketing:
Segmenteren en Automatiseren
Alles wat jij nodig hebt heb ik gebundeld in 1 programma: Duurzaam verbinden.
Mijn aanbod bestaat uit variaties van dat ene programma, met altijd hetzelfde resultaat:
Een duurzaam systeem waarin de route van jouw ideale klant strategisch, gesegmenteerd en geautomatiseerd is ingericht.
Metaforisch: We bouwen een (duurzame) auto. Welke kies jij?

50/50

90/10
